onsdag 27 juli 2016

En tur till Halmstad

Vi bokade ett rum på ett mysigt hotell i Halmstad och åkte iväg på en tur bara min sambo och jag. En resa som skulle innehålla shopping, god mat, sol, bad och mycket tid för varann.
Det blev inte riktigt så, men nästan.
På vägen mot Halmstad stannade vi till i Ljungby och åt en varsin god macka. Jag valde en med tonfisk.
Besökte oxå en jättemysig heminredningsbutik där jag bla köpte två böcker som såg gamla ut med en bokgömma inuti.
När vi var framme i Halmstad så gick vi på stan, va nere vid havet och köpte en glass och på kvällen va vi ute och åt god mat.
Jag hittade till och med de där skorna som jag ville ha till halva priset.
Mätta och goa vandrade vi hemåt mot hotellet och då steg jag snett och slog i backen.
Det gjorde så jäv... ont. Tänkte att det går väl över men det gjorde det inte.
På morgonen, efter en god hotellfrukost åkte vi hemåt och till akuten.
Fem timmar senare kom jag därifrån, jag hade brutit foten. 


Fina nya saker.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv ut