torsdag 6 juni 2013

Svenska jordgubbar med mjölk

God morgon. Idag är det Sveriges Nationaldag och jag firar det med att äta svenska jordgubbar med mjölk till frukosten. Mycket mer än så kommer jag nog inte att fira dagen, utan idag ska det ut och snickras på ett trädäck. Hur firar du?





Glöm inte att rösta på mitt bidrag som årets grill mästare. Du kan rösta en gång om dagen fram till den 15e juni genom att dubbelklicka på bilden nedan och sedan rösta på mitt bidrag.

bloggtavling-widget-v4.png Vad brukar du ha på grillen? Fisk passar utmärkt på grillen, varför inte testa på att grilla lax? Hitta recept och tips på ICA.se!

1 kommentar :

  1. Vad passar bättre än svenska jordgubbar en dag som denna? ;) Jag kommer själv inte fira något nämnvärt, mer än att bara njuta av dagen och baka något gott!

    SvaraRadera

Skriv ut